Friday, December 7, 2012

Widgets

Felinna Inch Loss Lotion


" Macam Tidak Percaya Isteri Turun Berat Badan 6kg Selepas Dua Minggu "

"Macam tidak percaya penurunan berat badan isteri yang mendadak dalam masa singkat, saya juga turut mencuba produk best ni untuk perut yang memboroi. Mudah-mudahan muat seluar lama ya"

From the desk of WannaBeautyShop
Date: 8 Disember 2012

Assalammua'alaikum Kawan²

Saya hendak berkongsi dengan kawan² macam mana perasaan yang masih bahagia dan bersyukur selepas isteri selamat melahirkan cahaya mata yang pertama pada bulan Ogos lalu. Saya percaya semua suami rasa yang sama. Lebih² lagi dapat baby boy, bestlah sebab dapat buat kawan kat rumah hehe. Walaupun isteri nak baby girl, rezeki Allah beri kami terima dengan hati yang terbuka. Yang penting kedua²nya selamat. Alhamdulillah.

Selepas isteri bersalin, dia bimbang sangat dengan berat badannya yang semakin naik. Memang saya tak nafikan semasa dia mengandung, kuat makan! Sampai kena tegur dengan nurse setiap kali checkup disebabkan berat badan naik. Risau juga ada kesan masa nak bersalin ye tak. Dan selepas habis pantang pun, badan susah jugak nak turun. Bermacam produk dah cuba untuk kembalikan badan ke bentuk asal. Memang cabaran buat isteri saya.

Dalam masa mencari produk yang sesuai di internet, isteri terjumpa Felinna Inch Loss Lotion dalam facebook. Tak tunggu esok terus order. Pertama kali saya bau losyen ni wangi sungguh, hari² isteri sapu selepas mandi dan makan. Bau aromanya pun memikat hidung saya huu~


WannaBeautyShop Perkenalkan Losyen Keluaran Tempatan Yang Terhangat Di Pasaran, Memang Best Sebab :-

  • TIADA BAHAN KIMIA
  • 100% HERBA SEMULAJADI
  • MUDAH DIGUNAKAN
  • TIDAK PANAS
  • BERBAU WANGI DAN SELESA
  • DIJAMIN BERKESAN

Ini adalah antara Testimoni owner produk sendiri, Puan Felinna!



"Selepas saya bersalin dan 4 bulan menyusu badan kat baby sepenuhnya, banyak produk felinna tak boleh ambil. Dulu ada jugak try 1 brand terkenal ni, tapi bila menyusu rasa perut lapar sangat. Tak boleh control makan so rugi beli mahal². Bukan salah produk tapi salah sendiri...dari situ i buat research terjumpa produk dari Company Herbs terkemuka.. 1st ambil dan try kat diri sendiri. Tak berani lagi nak labur modal puluhan ribu kalau produk tak best. I sapu setiap kali lepas makan sampai 1 hari berkali-kali sebab produk ni rasa dingin dan baby pun tak meragam masa menyusu. So, sebulan je i turun 5kg ok! plus wangi dia buat i tak payah dah sembur gucci by flora kita tu hee... so ini reason yang hebat untuk anda juga cuba².. tanpa chemical ianya merawat kulit dan boleh digunakan untuk ibu mengandung dengan syarat jangan sapu kat perut dan belakang pinggang je..."
- Felinna


TESTIMONI FELINNA LAGI :



Selepas keberkesanan produk Felinna ni sehingga turun berat badan 5kg dalam masa 1 bulan...dan saya semakin yakin walau bukan kembali ke berat asal saya masih tak jemu² sapu inch loss ke lemak² yang masih bermaharajalela.. ada lagi 5kg untuk diturunkan.. jom sama² inch loss dan rasai kehebatannya!


Alhamdulillah, kini felinna ada dagu balik dan semakin menawan, Thanks Inchloss...
Sapuan lembut ke bahagian muka membentuk dagu lebih runcing!

TESTIMONI CUSTOMER DAN AGEN :







Best jugak kan baca testimoni diorang, jom kita sama² cuba produk hebat ni! Tak sabar juga saya nak pakai semula seluar lama hee... Felinna Inch Loss Lotion memberi kepuasan pemakai!

JANGAN TUNGGU LAGI..JOM ORDER SEKARANG!





Semoga kita sama² berjaya! Caiyok, 
WannaBeautyShop



 
Related Posts with Thumbnails